Voorwaarden

Uniforme Voorwaarden Horeca

De Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurants, cafes en aanverwante bedrijven, horecadiensten verlenen en horecaovereenkomsten sluiten. Voor meer informatie over de UVH gaat u naar khn.nl/uvh-nl.

Algemene inkoopvoorwaarden Van der Valk

Voor de algemene inkoopvoorwaarden gaat u naar valkverrast.nl/inkoopvoorwaarden

Annuleringsvoorwaarden groepen, meetings & events

Zaalreserveringen

Annuleringsvoorwaarden
Uit de Uniforme Voorwaarden Horeca vloeien de volgende annuleringsvoorwaarden voort: o Bij annulering meer dan 6 maanden voor het tijdstip waarop krachtens de desbetreffende horecaovereenkomst de eerste horecadienst zou moeten worden verleend is de klant niet gehouden enige vergoeding aan het horecabedrijf te betalen.
o Bij annulering > dan 3 maanden voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 10% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
o Bij annulering > dan 2 maanden voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
o Bij annulering > dan 1 maand voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
o Bij annulering > dan 14 dagen voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
o Bij annulering > dan 7 dagen voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
o Bij annulering 7 dagen of minder voor bedoeld tijdstip is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het horecabedrijf te betalen.
Wijzigingen in aantallen
Wijzigingen in aantallen van meer dan 5% van het in de programmabevestiging vermelde aantal personen worden tot 2 weken voor de bijeenkomst geaccepteerd. Tot twee werkdagen voorafgaand aan uw evenement kunt u het definitieve aantal personen, met een maximum afwijking van 5% van het bevestigde aantal, kenbaar maken. Wanneer deze aantallen niet of niet tijdig doorgegeven worden, hanteert Van der Valk Hotel Ridderkerk minimaal het laatst opgegeven aantal personen. Wijzigingen en annuleringen ontvangen wij graag schriftelijk of per e-mail van u.
Wijziging zaalopstelling
Indien de zaalopstelling op de dag zelf gewijzigd moet worden, brengen wij u 25% extra zaalhuur in rekening.



Hotelkamers groepen

Annuleringsvoorwaarden kamerreserveringen (groepen)
Bij annulering van de gehele of een gedeelte van de reservering brengt het hotel de onderstaande percentages aan annuleringskosten in rekening over de geannuleerde waarde.
Wij bieden u tevens de mogelijkheid om tot 2 werkdagen voor de eerste aankomstdatum 10% van het gereserveerde aantal kamers kosteloos in mindering te brengen. Op de dag van aankomst kunt u tot 12.00 uur nog maximaal 5% kosteloos in mindering brengen.
Groep < 25 kamers
• Bij annulering tot 4 weken voor aankomstdatum 0%
• Bij annulering tot 1 week voor aankomstdatum 75%
• Bij annulering binnen 1 week voor aankomstdatum 100%
Groep 25 tot 50 kamers
• Bij annulering tot 8 weken voor aankomstdatum 0%
• Bij annulering tot 4 weken voor aankomstdatum 50%
• Bij annulering binnen 4 weken voor aankomstdatum 100%
Groep > 50 kamers
• Bij annulering tot 12 weken voor aankomstdatum 0%
• Bij annulering tot 8 weken voor aankomstdatum 50%
• Bij annulering tot 4 weken voor aankomstdatum 75%
• Bij annulering binnen 4 weken voor aankomstdatum 100%

Offerte en algemene voorwaarden
• Al onze tarieven zijn non-commissionable tenzij anders afgesproken.
• De prijzen zoals aangeboden in deze offerte zijn gebaseerd op de aantallen zoals in de offerte weergegeven. Indien er tussentijds wijzigingen in de aantallen optreden behoudt Van der Valk Hotel Ridderkerk zich het recht voor de offerte/het aanbod aan te passen.