Hotel Ridderkerk is geopend

Wij zijn geopend voor hotelgasten en voor gasten van buitenaf en hanteren hierbij aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Ridderkerk.


Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

Restaurant, terras & hotelbar
Het restaurant, de hotelbar en het terras zijn  volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM  zowel geopend voor hotelgasten als voor gasten van buitenaf.

  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Gasten afkomstig uit een gezamenlijk huishouden kunnen aan dezelfde tafel plaatsnemen.
  • Wanneer gasten niet afkomstig zijn uit hetzelfde huishouden, zullen we voldoende afstand tussen de gasten aanhouden.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Gebruik zoveel mogelijk het toilet op uw hotelkamer.
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Of heeft u of een van uw huisgenoten koorts of benauwdheidsklachten? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel en restaurant geopend te zijn. Het restaurant, de hotelbar en het terras zijn geopend. In het buffetrestaurant serveren we een uitgebreid ontbijt in buffetvorm voor onze hotelgasten. Hierbij maken we gebruik van tijdvakken.

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als (hotel)gast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, zowel hotelgasten als gasten van buitenaf mogen gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend voor alle gasten. Voor onze hotelgasten serveren wij een uitgebreid ontbijt in buffetvorm in het buffetrestaurant. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de tablet op uw kamer roomservice bestellen. U vindt alle gerechten op de tablet onder het kopje roomservice. 

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Ons restaurant, de hotelbar en het terras zijn geopend voor hotelgasten en voor gasten van buitenaf. Wij serveren hier ontbijt, lunch en diner. Tevens kunt u hier terecht voor een drankje en/of hapje. In het buffetrestaurant serveren wij iedere dag een uitgebreid ontbijt in buffetvorm voor onze hotelgasten. Hierbij maken we gebruik van tijdvakken. Het is vooralsnog niet mogelijk om van buitenaf gebruik te maken van ons ontbijt. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch of via e-mail. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, waardoor u tot 12:00 op de dag van aankomst mag annuleren. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief.