HOTEL RIDDERKERK IS OPEN

Voorlopig is ons restaurant gesloten voor gasten van buitenaf. Gelukkig is ons hotel wel open voor hotelgasten. Voor (noodzakelijke) bijeenkomsten vragen we u persoonlijk contact met ons op te nemen. Hotelgasten mogen gebruik maken van het ontbijt, lunch en diner in ons restaurant. Ook is het mogelijk om in een van onze hotelkamers een dag te werken. Op deze pagina informeren wij u verder over onze werkwijze. Wij vragen u rekening te houden met onze aangepaste maatregelen voor uw eigen gezondheid en veiligheid en die van onze medewerkers. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen.  

Eten & Drinken

Hotelgasten zijn welkom in ons restaurant en onze hotelbar.

Hotelgasten

  • Hotelgasten kunnen gebruik maken van ons ontbijt, à la carte lunch en à la carte diner. 
  • Ons restaurant is dagelijks geopend voor hotelgasten van 11.00 uur tot 22.00 uur. 
  • Onze hotelbar is van geopend voor hotelgasten van 7.00 uur tot 22.00 uur (maandag tot vrijdag) en van 8.00 uur tot 22.00 uur (zaterdag en zondag). 
  • Onze eet- en drinkgelegenheden sluiten om 22.00 uur. Wij vragen u vriendelijk rekening te houden met deze maatregel. 
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes, ook na 22.00 uur. 
  • Na 20.00 uur schenken of verstrekken wij geen alcoholhoudende dranken in ons restaurant, onze hotelbar en via roomservice.
  • Onze tafelindelingen zijn aangepast ter waarborging van de 1,5 meter maatregel en vanzelfsprekend volgen wij de richtlijnen van het RIVM. 
  • Al onze medewerkers werken met mondkapjes. 
  • Het dragen van mondkapjes door gasten wordt gewaardeerd bij verplaatsing binnen het hotel en restaurant. 
  • We vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst. 
  • We hanteren een maximum aantal van 4 gasten per tafel, tenzij afkomstig uit één huishouden. 
  • Wij vragen u gedurende uw verblijf 1,5 meter afstand te houden tot onze andere gasten en medewerkers. 
  • Wij vragen u bij binnenkomst in het hotel en restaurant uw handen te desinfecteren. 

Gasten van buitenaf

Helaas mogen wij voorlopig geen gasten van buitenaf ontvangen in ons restaurant en onze hotelbar. 

 


 

Hotelfaciliteiten

Onze hotelfaciliteiten zijn geopend voor hotelgasten. 

  • In verband met mogelijk bron- en contactonderzoek zijn wij verplicht een aantal vragen te stellen aan onze gasten en uw persoonsgegevens te bewaren tot 14 dagen na uw verblijf. Gezien het aantal vragen dat wij moeten stellen, kan het inchecken langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen u vriendelijk uw begrip hiervoor. 
  • Hotelgasten zijn welkom in ons restaurant voor ontbijt, lunch en diner.
  • Om het aantal gasten tijdens het ontbijtbuffet goed te kunnen spreiden, hanteren wij tijdsloten. Hierdoor kunnen we drukte bij het buffet beperken en geven we onze gasten voldoende gelegenheid om afstand te kunnen nemen van elkaar en onze medewerkers. Onze receptiemedewerkers reserveren tijdens het inchecken in overleg met u een tijdslot voor het ontbijt. 
  • Al onze medewerkers werken met mondkapjes. 
  • Het dragen van mondkapjes door hotelgasten wordt gewaardeerd bij verplaatsing binnen het hotel en restaurant. 

 


 

Vergaderingen & Bijeenkomsten

  • Vanwege de huidige maatregelen vragen wij u om (nood)zakelijke bijeenkomsten persoonlijk contact op te nemen met onze Sales afdeling via sales@ridderkerk.valk.com.
  • Onze zaalopstellingen zijn aangepast op 1,5 meter afstand en op het maximum van 30 personen per zaal, zodat u veilig en vertrouwd bij ons kunt vergaderen. We volgen de richtlijnen van het RIVM.

 


 

Thuiswerken bij Hotel Ridderkerk

Heeft u behoefte aan een plek waar u een dag geconctreerd kunt werken? U kunt een dag uit huis thuiswerken in een van onze hotelkamers. 

  • Onze hotelkamers zijn voorzien van een ruim bureau, natuurlijk daglicht, gratis wifi en een koffie- en theemachine.
  • U kunt een hotelkamer als werkplek reserveren voor een dag (van 9.00 - 17.00 uur) voor €50,-. Dit is inclusief 2 flesjes water, gebruik van de koffie- en theemachine en een sandwichlunch op uw kamer. Het is uiteraard ook mogelijk om roomservice te bestellen. 
  • De hotelkamers zijn alleen te reserveren voor een werkplek voor 1 persoon. 
  • Voor het reserveren van een werkplek kunt u contact opnemen met onze receptie via receptie@ridderkerk.valk.com of 0180 - 646900. 

 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel en restaurant het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Het dragen van mondkapjes wordt gewaardeerd bij verplaatsing binnen ons hotel en restaurant
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Of heeft u of een van uw huisgenoten koorts of benauwdheidsklachten? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel en restaurant geopend te zijn voor hotelgasten. Het restaurant en de hotelbar zijn geopend tot 22.00 uur. Hotelgasten kunnen gebruik maken van ons ontbijt, lunch en diner. Bij het ontbijt werken we met tijdsloten. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als (hotel)gast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, onze hotelgasten mogen gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is dagelijks geopend voor lunch en diner. Voor onze hotelgasten serveren wij een uitgebreid ontbijt in ons restaurant.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de tablet op uw kamer roomservice bestellen. U vindt alle gerechten op de tablet onder het kopje roomservice. 

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Ons restaurant en de hotelbar zijn geopend voor hotelgasten. Het à la carte restaurant is dagelijks geopend voor lunch en diner. Voor onze hotelgasten serveren wij een uitgebreid ontbijt in ons restaurant. Helaas mogen wij voorlopig geen gasten van buitenaf ontvangen in ons restaurant en de hotelbar. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch of via e-mail. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, waardoor u tot 12:00 op de dag van aankomst mag annuleren. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief.