HOTEL RIDDERKERK IS OPEN VOOR NOODZAKELIJKE OVERNACHTINGEN

Maatregelen per 15 december 2020 tot heden:
Ons hotel is geopend. Voor hotelgasten geldt dat zij maaltijden enkel middels roomservice kunnen bestellen en op de kamer dienen te nuttigen. Voor bedrijfsnoodzakelijke bijeenkomsten vragen we u persoonlijk contact met ons op te nemen. 
  

Eten & Drinken hotelgasten

Voor hotelgasten geldt dat zij maaltijden (ontbijt, lunch en diner) kunnen afhalen bij de receptie, maar alleen op de kamer mogen nuttigen. Hierbij geldt dat alcohol tot 20.00u afgehaald mag worden.

  • Wij vragen u gedurende uw verblijf 1,5 meter afstand te houden tot onze andere gasten en medewerkers. 
  • Wij vragen u bij binnenkomst in het hotel en restaurant uw handen te desinfecteren en de triage met ons door te nemen. 

Gasten van buitenaf

Helaas mogen wij voorlopig geen gasten van buitenaf ontvangen in ons restaurant en onze hotelbar. 

  

Hotelfaciliteiten

Onze hotelfaciliteiten zijn geopend voor hotelgasten. 

  • In verband met mogelijk bron- en contactonderzoek zijn wij verplicht een aantal vragen te stellen aan onze gasten en uw persoonsgegevens te bewaren tot 14 dagen na uw verblijf. Gezien het aantal vragen dat wij moeten stellen, kan het inchecken langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen u vriendelijk uw begrip hiervoor. 
  • Hotelgasten kunnen maaltijden enkel afhalen, deze dienen te worden genuttigd op de hotelkamer
  • Al onze medewerkers werken met mondkapjes. 
  • Het dragen van mondkapjes door hotelgasten is verplicht bij verplaatsing binnen het hotel en restaurant. 

 


 

Vergaderingen & Bijeenkomsten

  • Vanwege de huidige maatregelen vragen wij u om bedrijfsnoodzakelijke bijeenkomsten persoonlijk contact op te nemen met onze Sales afdeling via sales@ridderkerk.valk.com.
  • Onze zaalopstellingen zijn aangepast op 1,5 meter afstand en op het maximum van 30 personen per zaal, zodat u veilig en vertrouwd bij ons kunt vergaderen. We volgen de richtlijnen van het RIVM.

 


 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel en restaurant het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Het dragen van mondkapjes is verplicht bij verplaatsing binnen ons hotel en restaurant
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Of heeft u of een van uw huisgenoten koorts of benauwdheidsklachten? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
U kunt geen gebruik maken van ons restaurant. U kunt uw maaltijd wel bestellen, zelf ophalen en op de kamer nuttigen. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch of via e-mail. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, waardoor u tot 12:00 op de dag van aankomst mag annuleren. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief.