Hotel Ridderkerk weer open

Wij zijn geopend voor hotelgasten en hanteren hierbij aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Ridderkerk.

Vanaf 1 juni opent ons restaurant en terras voor gasten van buitenaf. 


Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Restaurant & hotelbar
Het restaurant en de hotelbar zijn  volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM  enkel geopend voor hotelgasten die in ons hotel overnachten.

  • Het restaurant en de hotelbar zijn exclusief geopend voor hotelgasten met overnachting.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Wij ontvangen alleen gasten van gezamenlijke huishoudens tot maximaal 8 personen.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand via bijzettafels of serveerkarren waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Gebruik zoveel mogelijk het toilet op uw hotelkamer.
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Of heeft u of een van uw huisgenoten koorts of benauwdheidsklachten? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. Vooralsnog is ons restaurant gesloten voor gasten van buitenaf. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor geldt een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt en diner op uw hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Ons restaurant is geopend voor hotelgasten. Wij serveren hier ontbijt en diner. Tevens kunt u hier terecht voor een drankje en/of hapje. Onze bar en restaurant zijn enkel als hotelgast te bezoeken, het is niet mogelijk om gasten van buitenaf te ontvangen. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch of via e-mail. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, waardoor u tot 12:00 op de dag van aankomst mag annuleren. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief.