VEILIG & VERTROUWD

Maatregelen per 25 september:
Voor een update over de nieuwe maatregelen per 25 september verwijzen wij u naar onze nieuwspagina. Hieronder vindt u per thema de relevante wijzigingen. 

Eten & Drinken 

Ons restaurant is geopend. Bij ontvangst zullen wij per 25 september aan al onze gasten van 13 jaar en ouder vragen om een geldig legitimatiebewijs en geldige QR-code, waarmee u kunt aantonen dat u gevaccineerd, genezen of negatief getest bent. Deze QR-code vindt u in de CoronaCheck-app. Eenmaal binnen vervalt de 1,5 meter regel. We willen u vriendelijk vragen de instructies van onze medewerkers op te volgen.

Testen voor toegang 

Indien u of uw gasten nog niet voorzien zijn van een QR-code in de CoronaCheck-app, kunt u een testafspraak maken via www.testenvoortoegang.org waarbij u de testlocatie op onze parkeerplaats kunt selecteren. U kunt de afspraak voorafgaand aan uw bezoek aan ons hotel inplannen en krijgt de uitslag/QR-code toegestuurd, welke u bij de ingang van het hotel kunt laten scannen. Kijk voor meer informatie op www.testenvoortoegang.org

Coronatoegangsbewijs op papier

Heeft u geen smartphone? Of wilt u uw coronabewijs liever op papier? Dan kunt u uw coronatoegangsbewijs ook uitprinten via de website CoronaCheck.nl

 

Hotelfaciliteiten

Onze hotelfaciliteiten zijn geopend voor hotelgasten. 

  • Bij ontvangst zullen wij per 25 september aan al onze gasten van 13 jaar en ouder vragen om een geldig legitimatiebewijs en geldige QR-code, waarmee u kunt aantonen dat u gevaccineerd, genezen of negatief getest bent. Deze QR-code vindt u in de CoronaCheck-app. Eenmaal binnen vervalt de 1,5 meter regel. Het inchecken kan langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen u vriendelijk uw begrip hiervoor. 
  • Ons restaurant is geopend. We adviseren u een tafel te reserveren. 
  • Roomservice is mogelijk voor zowel ontbijt, lunch als diner (tot 23.00 uur). Per bestelling brengen wij € 9,50 roomservicekosten in rekening. 
  • Om het aantal gasten tijdens het ontbijt goed te kunnen spreiden, werken wij in het weekend met tijdsloten. Omdat dit het drukste moment van de week is, zorgen we er op die manier voor dat we de drukte bij het buffet kunnen beperken en geven we onze gasten voldoende gelegenheid om afstand te kunnen nemen tot elkaar en tot onze medewerkers. Onze receptie medewerkers reserveren in overleg met u een tijdslot voor het ontbijt. Op doordeweekse dagen werken we niet met tijdsloten.

 


 

Vergaderingen & Bijeenkomsten

  • Per 25 september zullen we bij ontvangst aan al onze gasten van 13 jaar en ouder vragen om een geldig legitimatiebewijs en geldige QR-code, waarmee u kunt aantonen dat u gevaccineerd, genezen of negatief getest bent. Deze QR-code vindt u in de CoronaCheck-app. Eenmaal binnen vervalt de 1,5 meter regel. 

 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel en restaurant het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Of heeft u of een van uw huisgenoten koorts of benauwdheidsklachten? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kan worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ons restaurant is dagelijks geopend. We adviseren u vooraf een tafel te reserveren. Roomservice is mogelijk voor zowel ontbijt, lunch als diner. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch of via e-mail. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, waardoor u tot 12:00 op de dag van aankomst mag annuleren. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief.