VEILIG & VERTROUWD

Maatregelen per 26 juni:
Ons hotel is geopend. Per 26 juni zijn ons terras en restaurant geopend. Bij ontvangst zullen wij u vragen zich te registreren, nemen wij een aantal gezondheidsvragen met u door en zullen wij rekening houden met de 1,5 meter richtlijn.  

Eten & Drinken 

Ons restaurant en terras zijn geopend. Bij ontvangst zullen wij u vragen zich te registreren, nemen wij een aantal gezondheidsvragen met u door en zullen wij rekening houden met de 1,5 meter richtlijn. We willen u vriendelijk vragen de instructies van onze medewerkers op te volgen.

  • Wij vragen u gedurende uw verblijf 1,5 meter afstand te houden tot onze andere gasten en medewerkers. 
  • Wij vragen u bij binnenkomst in het hotel en restaurant uw handen te desinfecteren en de triage met ons door te nemen. 

Hotelfaciliteiten

Onze hotelfaciliteiten zijn geopend voor hotelgasten. 

  • In verband met mogelijk bron- en contactonderzoek zijn wij verplicht een aantal vragen te stellen aan onze gasten en uw persoonsgegevens te bewaren tot 14 dagen na uw verblijf. Gezien het aantal vragen dat wij moeten stellen, kan het inchecken langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen u vriendelijk uw begrip hiervoor. 
  • Ons restaurant en terras zijn geopend. In verband met beperkte beschikbaarheid adviseren wij u een tafel te reserveren. Roomservice is mogelijk voor zowel ontbijt, lunch als diner. 
  • Roomservice is mogelijk voor zowel ontbijt, lunch als diner (tot 23.00 uur). Per bestelling brengen wij € 7,50 roomservicekosten in rekening. 
  • Om het aantal gasten tijdens het ontbijt goed te kunnen spreiden, werken wij met tijdsloten. Op die manier zorgen we ervoor dat we de drukte bij het buffet kunnen beperken en geven we onze gasten voldoende gelegenheid om afstand te kunnen nemen tot elkaar en tot onze medewerkers. Onze receptie medewerkers reserveren in overleg met u een tijdslot voor het ontbijt.

 


 

Vergaderingen & Bijeenkomsten

  • Vanwege de huidige maatregelen vragen wij u om voor bijeenkomsten persoonlijk contact op te nemen met onze Sales afdeling via sales@ridderkerk.valk.com. Zij bespreken graag alle mogelijkheden met u.
  • In verband met mogelijk bron- en contactonderzoek zijn wij verplicht een aantal vragen te stellen aan onze gasten en uw persoonsgegevens te bewaren tot 14 dagen na uw verblijf.
  • Onze zaalopstellingen zijn aangepast aan de 1,5 meter richtlijn en op het maximum van 50 personen per zaal, zodat u veilig en vertrouwd bij ons kunt vergaderen. We volgen de richtlijnen van het RIVM.
  • Op dit moment verzorgen we de lunch voor uw gezelschap in de zaal. 

 


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel en restaurant het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Het dragen van mondkapjes is verplicht bij verplaatsing binnen ons hotel en restaurant
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Of heeft u of een van uw huisgenoten koorts of benauwdheidsklachten? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaarborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ons restaurant en terras zijn dagelijks geopend. In verband met beperkte beschikbaarheid adviseren wij u een tafel te reserveren. Roomservice is mogelijk voor zowel ontbijt, lunch als diner. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja. Wij raden het aan om uw fiets op voorhand te reserveren. Dit kan telefonisch of via e-mail. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw boeking. Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website kunt u het flexibele tarief reserveren, waardoor u tot 12:00 op de dag van aankomst mag annuleren. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Dit is mogelijk wanneer u gekozen heeft voor het flexibele tarief.